- Med Ruben og Eli Karine

onsdag 22. juli 2009

Blogging fra L.A.!

Klokken er i skrivende stund 00:16, og jeg har besøk av KrFs fantastiske sommerteam: Ruben og Eli Karine! :]

Tidligere i dag fikk Ruben den geniale idéen at vi alle skulle lage pizza til "nattmat" - som en slags koselig, felles aktivitet. Så nå sitter jeg og ser på Ruben og Eli Karine som lager pizza på kjøkkenet mitt. De som trodde det var "all business, and no pleasure" når KrFs sommerteam kommer på besøk, har tatt grundig feil!

Jeg fikk som sagt besøk i går ettermiddag - og til nå har det vært en heller interessant affære! Jeg, som er selvutnevnt A-menneske, foretrekker å legge meg tidlig, og stå opp tidlig. Slike vaner må man tydeligvis legge fra seg når Ruben og Eli Karine er på besøk. I går natt satt jeg - mer eller mindre frivillig- oppe til ca. kl. 04.00 og spilte Ligretto. Noe som resulterte i at Eli Karine vant overlegent. Og hva skjedde så? Ruben måtte ta til takke med å ligge på sofaen i stuen, mens EK fikk eget rom! :) You go girl!

Og hva skjer så når man er oppe til kl. 04.00 på natten? Jo, man blir trøtt. Og det blir vanskelig å stå opp. Ruben og Eli Karine har definitivt problemer med å stå opp (noe jeg tror er permanent, ikke kun fordi de fikk en natts dårlig søvn.)! Etter å ha mast på dem i ca. 3 kvarter om at de måtte stå opp (vi skulle jo faktisk rekke Østerbo kl. 11.00!), endte hele seansen med at Eli Karine tusler sakte opp 09.35 - 25 minutter før vi må dra. Ruben, derimot, nekter å stå opp, og det ender med at avreise blir kl. 10.10 - i stedet for 10.00. What more can I say?

Vel, etter noen timer på stands på Østerbo ble vi sultne, og bestemte oss for å finne noe å spise. Problemet var bare at de kun tok kontanter på Østerbo - og vi tre hadde selvfølgelig med oss kort. Så da var det jo bare å finne nærmeste Mc Donalds... :)

Alt i alt har de to første dagene med KrFs sommerteam vært morsomme, overraskende og en smule irriterende (i morgen skal Ruben rekke tog til Oslo kl. 07.35 - jeg sier ikke mer!). Men nå må jeg gå - får sjekke hvordan det står til med pizzaen.

Linn-Aurora

PS! Tusen takk for GPS. Min manglende retningssans trenger all den hjelp den kan få!

5 kommentarer:

  1. Du e definitivt a-menneske, L.A. Står opp 8.15 når me ska ut kl 10. Kalles sløsing av verdifull sovetid ;)

    SvarSlett
  2. Artig blogginnlegg. Kva skjedde med oppfordringa "Ein skal ikkje sova bort sumarnatta", Linn Aurora?
    Lykke til vidare, supre sommarteam!
    Helsing Bente

    SvarSlett
  3. Hu sove ikkje bort sumarnatta (iallefall ikkje så lenge hu må slita med oss ;)), hu bare lar ver å ta søvnen igjen om morgen/formiddag...

    SvarSlett
  4. Hehe.. Etter en uke hos meg fant også jeg ut at EK og Ruben er B-mennesker til tusen.. Men så er jeg like ille sjøl, så vi utfylte hverandre ;)

    SvarSlett
  5. Når kommer det innlegg om spa-hotellet?!

    SvarSlett

Rom for...




Hvem er du i KrFs sommerteam?

Ta klisjéquizen og finn ut om du er Ruben eller Eli Karine! Klikk her!

Følgere